Document Type : research Artichel
Authors
1 Associate professor at the 18th and head of the Faculty of Communications Sciences and Media Studies
2 Associate Professor, Faculty of Communication Sciences, Allameh Tabataba'i University
3 Ph.D. student of Communication Sciences, Allameh Tabataba'i University (MA) and Senior Researcher at I.R of Iran Army Strategic Studies Center.
Abstract
Keywords
الف. منابع فارسی
1. قرآن مجید.
2. نهجالبلاغه، ترجمه آیتی، عبدالمحمد، (1379)، تهران: دفتر نشر فرهنگ اسلامی، چاپ دوم.
3. نهجالبلاغه (جلد 1)، ترجمه کاشانی، فتحالله، (1378)، تهران: پیام حق.
4. امام خمینی، روحالله، (1368)، صحیفه نور (جلد 1)، تهران: موسسه نشر آثار امام خمینی (ره).
5. امام خامنهای، سیدعلی (مدظلهالعالی)، مجموعة بیانات، قابلدسترس در: www. Khamenei.Ir و نرمافزار حدیث ولایت.
6. امام خامنهای ، سید علی (مدظلهالعالی)، (1378)، تدابیر ابلاغی به ستاد کل ن.م در خصوص جنگ نرم، تهران.
7. آل رسول، سوسن و مریم صدرالسادات، (1393)، بصیرت در قرآن کریم و تفاوت آن با بصر، فصلنامه مطالعات قرآنی، سال پنجم شماره 17.
8. احمدپور، احمد، (1387)، استفاده از ویژگی کیفی اطلاعات در ارزیابی مالی، فصلنامه مدیریت حسابداری و حسابرسی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره 15، شماره 3.
9. اسدیفرد، رویا، (1390)، مدل شایستگی مدیران دولتی ایران (براساس صحیفه امام (ره)) رویکرد استراتژی تئوری داده بنیاد، فصلنامه مدیریت دولتی، دوره 3، شماره 8، زمستان 1390.
10. پورعزت، علیاصغر، (1391)، عدالت حقمدار آگاهی امنیت، تهران: بنیاد نهجالبلاغه.
11. تورون، کریسین، (1373)، به سوی علم آگاهی، ترجمه الهه رضوی، تهران: ناشر مترجم.
12. جوانی، وجیهه، (1396)، الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش، فصلنامه مدیریت ورزشی، دوره 9، شماره 1، فروردین و اردیبهشت.
13. رفیعپور، فرامرز، (1387)، آناتومی جامعه: مقدمهای بر جامعهشناسی کاربردی، تهران: شرکت سهامی انتشار.
14. شرفالدین، سیدحسین، (1390)، اهداف اطلاعرسانی رسانهای از دیدگاه قرآن کریم (با تأکید بر رسانه ملی)، فصلنامه بازتاب اندیشه، دوره جدید، شماره 2.
15. صدرالدین شیرازی، محمدبن ابراهیم، (1392)، الحکمة المتعالیة فی الاسفار العقلیة الاربعة، تهران: انتشارات مولی، جلد سوم.
16. طوسی، نصرالدین؛ محمد بن محمد، (1389)، حل مشکلات کتاب الشارات و التنبیهات، تهران: مرکز پژوهش میراث مکتوب، جلد اول.
17. کوئن، بروس، (1387)، مبانی جامعهشناسی ترجمه: توسلی، غلام عباس و فاضل رضا، تهران، سمت، چاپ بیست و یکم.
18. گیدنز، آنتونی، (1377)، جامعهشناسی، ترجمه منوچهر صبوری، تهران: نشر نی.
19. مروی، ابوالفضل، (سال تحصیلی 1380-1379)، شیوههای تبلیغی امام خمینی (ره) در دورههای قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی (با تمرکز بر مصاحبههای امام با رسانههای جهانی)، به نقل از همشهری (27 بهمن 1380)، سال دهم، شماره 2652.
20. معین، محمد، (1386)، فرهنگ معین، تهران: انتشارات زرین.
21. مهری، کریم، (1395)، تدوین یک مدل نظری (تحلیلی) در خصوص طلاق به شیوه نظریهپردازی دادهبنیاد، پنجمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ الگوی پایه پیشرفت؛ بیست و نهم و سیام اردیبهشتماه.
22. یاوریوثاق، مهدیه، (1391)، نقش رسانه در آگاهی بخشی سیاسی، قم: مرکز پژوهشهای اسلامی صداوسیما ج.ا.ایران.
ب. منابع انگلیسی