Document Type : research Artichel
Authors
1 Associate Professor Imam Hussein University
2 Assistant Professor Imam Hussein University
3 PhD student in Educational and Curriculum Planning
Abstract
Keywords
الف. منابع فارسی
1. اولیا، محمدصالح؛ امین، محمد؛ خاکزار، مرتضی (1383)، طراحی یک سیستم ارزیابی برای واحدهای پژوهشی، در مجموعه مقالات آموزشعالی و توسعه پایدار، جلد 2، تهران، مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزشعالی و انجمن آموزشعالی ایران.
2. بازرگان، عباس (1381)، ارزشیابی آموزشی، چاپ دوم، تهران، سمت.
3. بازرگان، عباس (1376)، از خودارزیابی تا اعتبارسنجی دانشگاهی در ایران، روندهای اخیر و رئوس نظامی برای بهبود کیفیت در آموزشعالی، در مجموعه مقالات سمینار منطقهای آموزشعالی در قرن آینده،تهران، مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزشعالی.
4. بازرگانی، محمد (1382)، مطالعه عوامل مؤثر بر اثربخشی مؤسسات پژوهشی بخش دولتی و ارائه الگوی کارآمد، [پایاننامه منتشر نشده، دانشگاه علامه طباطبایی].
5. رضوی، رسول (1382)، استقرار نظام ارزیابی عملکرد بر اساس مدل بنیاد کیفیت اروپایی، گزارش طرح پژوهشی، تهران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
6. علاقهبند، علی (1374)، مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در آموزش و پرورش، ماهنامة مدیریت در آموزش و پرورش، شماره سیزدهم.
7. کیامنش، علیرضا (1374)، روشهای ارزشیابی آموزشی، چاپ دوم، تهران، انتشارات دانشگاه پیام نور.
8. نصرتپناه، سیاوش (1392)، مدلهای کیفیت در آموزش (جزوه درسی)، تهران، دانشگاه امام حسین(ع).
ب. منابع انگلیسی